Академія

Кві 01 2016

Print this Запис

Завершено роботу обласних опорних закладів освіти із проблеми «Шкільний музей як центр національно-патріотичного виховання учнівської молоді

Завершено роботу обласних опорних закладів освіти із проблеми «Шкільний музей як центр національно-патріотичного виховання учнівської молоді, що функціонували з квітня 2013 року до березня 2016 року на базі Трипільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівського району та Новоолександрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Згурівської районної ради.

oozo_trypillya1У березні 2016 року закінчилися пролонговані курси підвищення фахової кваліфікації із проблеми «Шкільний музей як центр національно-патріотичного виховання учнівської молоді” для слухачів обласних опорних закладів освіти – Трипільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівського району та Новоолександрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Згурівської районної ради.

Обласні опорні заклади функціонували на базі Новоолександрівського історико-краєзнавчого музею «Пошук» (керівник О. М. Коваленко; Новоолександрівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Згурівської районної ради) та історико-краєзнавчого музею Бойової слави села Трипілля (керівник К. І. Буренко; Трипільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Обухівського району). У цих музеях створено власну систему роботи, у якій поєднано традиційні та інноваційні методики, розроблено механізми реалізації освітніх програм у просторі музею.

оозо_трипільська зош-4 oozo_trypillya2

Метою курсів ПФК слухачів було навчання впровадження інноваційних педагогічних технологій музейної педагогіки в освітню та виховну діяльність музеїв навчальних закладів.

Відповідно, завданнями було визначено таке:

– удосконалення знань і вмінь педагогічних працівників щодо застосування інноваційних методів і прийомів в організації музейної справи;
– поширення передових педагогічних практик щодо національно-патріотичного виховання учнівської молоді.

Керівниками обласних опорних закладів освіти протягом зазначеного періоду проведено 12 занять: семінари, заняття-реквієми, майстер-класи, музейні уроки, творчі зустрічі, круглі столи, презентації книг, концерти, літературні вечори, театральні вистави, кіносеанси, свята, історичні ігри тощо. Упродовж навчання було також проведено спільний круглий стіл слухачів ООЗО із працівниками Педагогічного музею Національної академії педагогічних наук МОН України; ознайомлення зі змістом організації роботи музею історії освіти Київщини на базі  КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»; відвідали Обласний археологічний музей (Трипілля) та історичними пам’ятками села Трипілля тощо.

оозо_трипільська зош-8

оозо_трипільська зош-5

Навчання завершилося захистом творчих проектів слухачів ООЗО, які  презентували авторські напрацювання та перспективний досвід роботи з національно-патріотичного виховання учнівської молоді засобами музейної педагогіки, та творчою зустріччю слухачів із В. С. Перервою, викладачем кафедри філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», кандидатом історичних наук, який презентував свої книги «Історія шкільництва в містах і селах Київщини кінця ХІХ – початку ХХ століття», «Графи Браницькі – підприємці та меценати», «Білоцерківщина – край православний: з історії  церкви та школи».

prezent_kniga1 prezent_kniga2

Педагоги обговорили перспективи власної подальшої діяльності у шкільних музеях із проблеми національно-патріотичного виховання учнівської молоді.

Презентації авторських напрацювань слухачів ООЗО.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/zaversheno-robotu-oblasnyh-opornyh-zakladiv-osvity-iz-problemy-shkilnyj-muzej-yak-tsentr-natsionalno-patriotychnogo-vyhovannya-uchnivskoyi-molodi/