Академія

Лис 17 2017

Print this Запис

Заняття педагогічної студії «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

15-16 листопада 2017 року на базі НВК «Берізка» відбулося засідання обласної педагогічної студії «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини». Керівники обласної педагогічної студії Глущенко Н.П. і Кирик Н.В. мають сертифікати міжнародного зразка, що дозволяє навчати інших цій методиці.

Метод «ляльки-персони» – це інноваційний, педагогічний підхід, спрямований на розвиток емпатії у дітей, виховання неприйняття несправедливості. Він допомагає критично аналізувати упередження й хибну інформацію.

Ляльки-персони дають змогу проводити ефективні, стимулюючі та цікаві бесіди з дітьми. Ляльки та їх історії навчають співчувати і допомагають зрозуміти поняття «доброта» і «злість».

Ляльки-персони – це не звичайні іграшки чи маріонетки. Педагоги наділяють їх власною індивідуальною особистістю, або персоною, перетворюючи ці неживі предмети на «людей» зі своїм іменем, віком, характером, родиною. Більшість дітей швидко помічають, що лялька-персона чимось схожа на них, відчувають емоційну спорідненість з нею і починають їй співчувати, поділяючи і радість і горе.
Педагоги закладу продемонстрували 5 ляльок: Петрика, Едика, Алісу, Даринку, Лесика. які мають своє ім’я,  свою історію життя.

  

Заняття відбулося двома блоками.
• Теоретичний блок «Педагогічний метод «Лялька як персона» та його головні характеристики». Слухачі переглянули відеоролик «На часі» та мультимедійну презентацію «Лялька-персона» (автор Даніел Ковач, Угорщина).
• Цікавим був практичний блок з елементами тренінгу «З чого почати?…»:
– команда педагогів (інтерактивна вправа «Паперова трубка»;
– робота в малих групах (інтерактивна вправа «Проблеми в дитячому колективі»);
– створення Ляльки (історія, паспорт, порт фоліо, пошиття);
– батьківська громада (інформування, збори, залучення);
– метод активного слухання (інтерактивна вправа «Чотири фото»).

В кінці роботи був проведений «Круглий стіл», де кожен мав змогу висловити свою думку. Всі учасники були дуже задоволені і висловили захоплення педагогами цього закладу, справжніми майстрами своє справи. Кожен учасник педагогічної студії з великим бажанням захотів спробувати метод «Ляльки – персони» втілити в своєму закладі та з великим бажанням відвідати наступні заняття Глущенко Наталії Петрівни та Кирик Наталії Вікторівни.

Лук’яненко О.А.,
завідувач міського методичного кабінету відділу освіти

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/zanyattya-pedagogichnoyi-studiyi-lyalka-yak-persona-pedagogichnyj-pidhid-dlya-sotsialnogo-i-psyhologichnogo-rozvytku-dytyny/