Академія

Бер 21 2018

Print this Запис

Як педагоги вправлялися у моделюванні компетентнісного уроку хімії

20 березня 2018 року на базі КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» проведено воркшоп для керівників районних і міських методичних об’єднань учителів хімії «Реалізація наскрізних змістових ліній у шкільному курсі хімії».

Всього учасників заходу – 37 осіб.

На особливостях навчальних програм старшої школи, які набувають чинності з вересня 2018 року, увагу закцентувала Олена Степанівна Бобкова, методист відділу методики викладання хімії, біології, екології та основ здоров’я. Обговорювалися як концепти самих програм, так і принципи їхньої реалізації.

Про основні ідеї сучасної освіти: уміння вчитися, здоровий спосіб життя, відповідальність, ініціативність і підприємливість говорили з позиції реалізації наскрізних змістових ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», «Громадянська відповідальність» Слободяник Олександр Васильович, старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій, кандидат педагогічних наук; Сотніченко Ірина Іванівна, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук; Довгань Андрій Іванович,  завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій, кандидат географічних наук; Микитюк Людмила Володимирівна, методист відділу виховної роботи та позашкільної освіти.

А тоді, отримавши певну тему і працюючи в групах, наче у справжніх майстернях, учасники заходу моделювали компетентнісний урок. Виявилося, що всі його уявляють по-різному. Тому намагалися чути один одного, дійти консенсусу у ході формулювання очікуваних результатів, вибору методів і форм діяльності, та й навіть навчальних матеріалів як за тематикою уроку, так і для реалізації наскрізних змістових ліній. Результати діяльності груп презентували спікери. Обговорення напрацювань було не менш емоційним, аніж моделювання.

       

Результатом рефлексії (маємо сподівання) стануть схожі майстерні в районах і містах, а разом із тим і зміна поглядів учительства на організацію освітнього процесу з предмета та роль вчителя і учнів у ньому.

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/yak-pedagogy-vpravlyalysya-u-modelyuvanni-kompetentnisnogo-uroku-himiyi/