Академія

Кві 07 2016

Print this Запис

Відділ спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» брав участь у Першій міжнародній конференції з Прикладного аналізу поведінки у системі корекційної роботи з аутичними дітьми

05 квітня 2016 року у м. Києві відділ спеціальної педагогіки брав участь у Першій міжнародній конференції з Прикладного аналізу поведінки “Застосування прикладного аналізу поведінки – АВА (Applied Behavior Analysis) у системі корекційної роботи з аутичними дітьми”.

Конференція проводилася Факультетом корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, громадською організацією “Українська Асоціація Поведінкових Аналітиків” за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Конференція відбувалася в актовій залі гуманітарного відділення НПУ імені М.П.Драгоманова.

У конференції взяли участь більше 600 осіб: провідні науковці з Факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, високопосадовці, представники громадських організацій, представники Міністерства освіти і науки України, педагогічні працівники, представники обласних управлінь освіти, працівники ІППО, завідувачі районних, міських ПМПК, аспіранти, студенти різних вузів, корекційні педагоги, батьки дітей, які мають розлади аутичного спектру.

У вітальному слові до учасників конференції звернувся декан Факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М. П. Драгоманова, академік Синьов Віктор Миколайович.

У ході роботи конференції піднімались питання навчання, виховання та корекційного супроводу дітей та дорослих з розладами аутичного спектру: застосування принципів Прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми з високофункціональним аутизмом, аналіз соціальної поведінки та застосування ефективних стратегій втручання; методи навчан ня соціальним навичкам дітей та підлітків з аутизмом: порівняльний аналіз; роль дитячого психіатра в організації терапевтичного середовища при аутизмі; програма формування соціальних навичок у дітей з аутизмом: від вибору цілей до їх реалізації; застосування методів часткового фізичного обмеження для зменшення проявів аутоагресивної поведінки у підлітків із розладами спектру аутизму; застосування поведінкової терапії однолітками у навчанні однокласників із аутизмом в інклюзивному класі загальноосвітньої школи; застосування методів Прикладного аналізу поведінки для формування соціально-адаптивних навичок у дорослих людей з аутизмом; прикладний аналіз поведінки в корекційній роботі логопеда з дітьми аутичного спектру порушень.

Під час перерви учасники мали можливість познайомитись із стендовими доповідями, що було розміщено як постери у фойє актової зали. Конференція завершилась круглим столом, на якому спікери відповідали на запитання учасників, та підведенням підсумків.

АВА_2 АВА_1 АВА_3

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/viddil-spetsialnoyi-pedagogiky-kvnz-kor-akademiya-neperervnoyi-osvity-brav-uchast-u-pershij-mizhnarodnij-konferentsiyi-z-prykladnogo-analizu-povedinky-u-systemi-korektsijnoyi-roboty-z-autychnymy-ditmy/