Академія

Лис 16 2016

Print this Запис

Розпочала роботу обласна школа передового педагогічного досвіду із проблеми “Формування ІКТ-компетентності вчителів української мови і літератури”

Із 15 листопада 2016 року розпочала роботу обласна школа передового педагогічного досвіду Демченко Жанни Володимирівни, учителя-методиста української мови і літератури Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 із проблеми “Формування ІКТ-компетентності вчителів української мови і літератури”.

Із початком роботи ОШППД привітали слухачів Єриш Наталія Леонідівна, начальник управління освіти Фастівського виконавчого комітету, Вдовенко Ірина Анатоліївна, заступник начальника управління освіти, Хмельницька Тетяна Вікторівна, завідувач методичним кабінетом, Соловйова Наталія Миколаївна, методист методичного кабінету, Муравська Ірина Борисівна, директор Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Демченко Жанна Володимирівна, керівник ОШППД, презентувала досвід роботи із проблеми Формування ІКТ-компетентності вчителів української мови і літератури“.

Бичевська Лідія Василівна, методист відділу методики викладання української мови і літератури Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради “Академія неперервної освіти”, ознайомила слухачів із метою, завданням та змістом роботи обласної школи передового педагогічного досвіду.

Із метою вивчення потреб, запитів та побажань слухачів було проведено вхідне анкетування.

Наступне заняття відбудеться 13 грудня 2016 року.

Слухачі залишили відгуки про роботу ОШППД:

Я, учитель української мови і літератури Фастівської ЗОШ – І-ІІІ  ступенів №2, Александрович Тетяна Анатоліївна, хочу поділитися безмежними враженнями, які отримала сьогодні. Ми з колегами зі шкіл міста Фастова та інших районів Київщини відвідали перше заняття обласної школи передового педагогічного досвіду із теми «Формування ІКТ-компетентності вчителів української мови і літератури», яке проводили Демченко Жанна Володимирівна, учитель-методист Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 та Бичевська Лідія Василівна, методист відділу методики викладання української мови і літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

Ми були захоплені побаченим та почутим. Зрозуміли одне: як багато можна вміти, скільки цікавого ми можемо запропонувати учням, які можливості перед школою відкривають ІКТ, і наскільки ми – учителі – сьогодні мало обізнані з даною проблемою. Уявляю, як цікаво учням на уроках Жанни Володимирівни. Кожен із нас промовляв про себе і навіть уголос: «Хочемо теж так уміти, хочемо усьому навчитися й учнів здивувати веб-квестом, медіа-твором, літературним портретом, навчити дітей упроваджувати хмарні технології, зацікавити їх презентаціями, на уроках оцінювати проекти школярів, запрошувати їх на свій блог або сайт».

Тільки б вистачило часу опанувати всім побаченим. Хочемо йти в ногу з часом, хочемо, щоб учні полюбили навчання, наші уроки, загорілися так, як сьогодні ми – слухачі курсів. Сьогодні ми зрозуміли,  що так мало знали до цього часу про значення ІКТ в освіті, про безмежні можливості у використанні їх на уроках української мови та літератури.   Дякуємо за таку можливість.

Александрович Тетяна Анатоліївна

 

Сьогодні вдалий день: перше заняття ОШППД було дуже цікавим. Ми побачили багато нового із використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури. Я хочу навчитися створювати презентації, веб-квести, бук-трейлери. Дякую керівнику, організаторам за проведену роботу.

Молодець Олена Миколаївна

 

 

Слухачам було запропоноване творче домашнє завдання: Підготувати конспект уроку, створити до нього презентацію, дотримуючись необхідних вимог.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/rozpochala-robotu-oblasna-shkola-peredovogo-pedagogichnogo-dosvidu-iz-problemy-formuvannya-ikt-kompetentnosti-vchyteliv-ukrayinskoyi-movy-i-literatury/