Академія

Гру 23 2016

Print this Запис

Педагогічна практика на курсах підвищення фахової кваліфікації вихователів ДНЗ

23 грудня 2016 року завершили свою роботу курси підвищення фахової кваліфікації для вихователів дошкільних навчальних закладів, зміст яких було спрямовано на реалізацію нових підходів освіти дошкільників, ознайомлення із інноваційними педагогічними технологіями. Окрема увага була приділена розгляду питань співпраці між дошкільним  навчальним закладом та батьками.

Педагоги, які проходили підвищення кваліфікації мали змогу відвідати дошкільні заклади м. Біла Церква.  Зокрема на базі ДНЗ № 35 «Вербиченька» вихователі знайомились з особливостями проведення занять за методикою Л. Шелестової.

   

Завідувачка дошкільного навчального закладу Ляшенко О.М. та вихователь-методист Радоміцька Н.М. ознайомили слухачів з практикою роботи за посібником Л.Шелестової «Вчимося читати».

Педагоги  дошкільного навчального закладу, зокрема Криволап Г. Г. та Никоненко Н.І. брали активну участь у формуванні методичного матеріалу до посібника Л.В. Шелестової. Розробили конспекти занять, дидактичні ігри. Усі групи садочку починаючи із молодших, середніх та старших працюють за цією методикою. Було відмічено, що завдяки використанню цієї методики у дітей швидше виникає інтерес до читання, діти навчаються читати легко та  із задоволенням, Цьому сприяють розвивальні завдання, вправи, ігрові ситуації.  Відгуки батьків вихованців позитивні.

Під час проведення інтегрованого заняття з дітьми середньої групи «У володарки зими», вихователь  Криволап Г. Г. ознайомила слухачів із використання інноваційних технологій у формуванні навичок читання у дошкільнят. зазначила, що необхідна постійна підтримка фахівців щодо мовленнєвого супроводу. звернула увагу слухачів активізацію сприймання дітей, оволодіння назвами літер у ігровій формі

У ході проведення заняття з дітьми молодшої групи «Частування лісових звірят»,   вихователь  Никоненко Н. І.   акцентувала увагу активізацію дитячого сприймання у ігровій формі, позитивну налаштованість вихованців, мотивацією до вивчення літер.

Далі відбулося обговорення педагогічної практики, обмін досвідом.

Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №12 «Джерельце» провів семінар-практикум  з проблеми «Упровадження в освітньо-виховну діяльність курсу «Дошкільнятам  про освіту для сталого розвитку».

 

Мета цього заходу: ознайомлення слухачів курсів підвищення фахової кваліфікації вихователів ДНЗ із теоретичними та методичними засадами курсу, показ різноманітності форм та методів організації дітей при здійсненні даної інноваційної діяльності.

Завідувачка ДНЗ Бублик Н.О. та методист Беспалько Н.І.  окреслили проблем «Теоретичні та методичні аспекти курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» . На думку адміністрації закладу, завдання педагогів: формування  у дітей дошкільного віку певну систему цінностей, яка багато в чому визначить їх вчинки і дії в майбутньому.

Під час проведення інтегрованого заняття з дітьми молодшої групи «Вода-водичка», вихователь  Криволап Г. Г. ознайомила дітей із властивостями води та способи її  використання; розширила їхні знання про значення води для всього живого тощо.

Було відмічено, що ідеї сталого розвитку допомагають дітям розкривати закони природи, формувати у них трепетне ставлення до унікальності і різноманіття форм життя на Землі. Тому при наявності знань, спостережень,  діяльності в дітях розвинеться почуття чуйності, співчуття до всього живого, дбайливе ставлення до всього навколишнього.

Слухачі курсів підвищення фахової кваліфікації вихователів ДНЗ висловили подяку науково-педагогічним працівникам КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» (Н.І. Нечипорук, Часніковій, І.В. Дубровіній) за ефективну організацію навчального процесу, якість проведення теоретичних та практичних занять.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/pedagogichna-praktyka-na-kursah-pidvyshhennya-fahovoyi-kvalifikatsiyi-vyhovateliv-dnz/