Академія

Кві 21 2017

Print this Запис

Обласна школа передового педагогічного досвіду Демченко Жанни Володимирівни, учителя-методиста української мови і літератури Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 з проблеми “Формування ІКТ-компетентності вчителів української мови і літератури”

20 квітня 2017 року відбулося четверте заняття обласної школи передового педагогічного досвіду Демченко Жанни Володимирівни, учителя-методиста української мови і літератури Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 з теми “Метод проектів як засіб формування ІКТ-компетентостей школярів”.

Під час заняття були розглянуті такі питання:

  • Проектна діяльність на уроках української мови і літератури. Веб-квест як один із видів проектів.
  • Етапи роботи над проектами та критерії їх оцінювання.

У роботі ОШППД взяла участь Александрович Тетяна Анатоліївна, учитель Фастівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2,  яка ознайомила присутніх із особливостями застосування методу проектної діяльності учнів на уроках української мови і літератури.

На високому професійному рівні, методично грамотно, творчо, у пізнавальній  формі захисту проектів Демченко Ж.В. провела урок літератури рідного краю із теми “Квітковий вернісаж” (за поезіями С.Жук та іншими творами мистецтва) у 6 класі.

Слухачам було запропоновано творче домашнє завдання: Підготувати та провести  урок із застосуванням методу проектів.

 

Слухачі залишили відгуки про роботу ОШППД:

Коли починаєш думати про вчителя  української мови та літератури Демченко Жанну Володимирівну, посмішка мимоволі з’являється на обличчі: щира, чуйна, толерантна… По-доброму сувора, справедлива, завжди впевнена в собі, уміє знайти підхід до кожної дитини, до кожного слухача, пояснити, допомогти, підтримати. Аби заохотити дітей до навчання, а нас, колег, до творчої праці, сучасного підходу до уроку,  щоразу шукає нові методи та форми навчання.

Сьогодні була запрошена на урок літератури рідного краю за творчістю фастівської поетеси С.Жук. Учні 6 класу захищали проекти з теми “Квітковий вернісаж”. Я, як учениця, захоплено спостерігала за дійством. Саме так, за дійством!

Інтерактивні методи навчання,  форми ІКТ та метод проектів зробили цей урок святом. Як педагог, розумію, яка колосальна підготовка передувала цьому! Вразило, як шестикласники вільно використовують інформаційно-комунікаційні  технології, адже це урок літератури, а не інформатики. У цьому, звичайно, заслуга Жанни Володимирівни.

Таким має бути сучасний учитель-філолог! Таким має бути сучасний урок!

Знаю Жанну Володимирівну не перший десяток років. Вона ніколи не зупинялася на досягнутому: завжди в пошуку, завжди в ногу з часом. До роботи ставиться не як до обов’язку, а сприймає її як задоволення, тому й має високі результати.

Мудрий учитель, талановита колега, щира подруга, прекрасна жінка.

Здоров’я, добробуту, мирного неба над головою, творчих злетів, Жанно Володимирівно!

Токаренко Оксана Олександрівна,
учитель Великоснітинської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Фастівської районної державної адміністрації

 

Дякую за безцінний досвід, який отримала від сьогоднішнього заняття, що було присвячене методу проектів! Жанна Володимирівна просто молодець! Її праця, досвід, творчий підхід до підготовки уроків надихають учнів і вчителів! Сьогодні за вікном було холодно і похмуро, а в класі на уроці панувала тепла сонячна атмосфера! Дякую!

Пінчук Леся Олексіївна,
учитель Малоснітинської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Фастівської районної державної адміністрації

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/oblasna-shkola-peredovogo-pedagogichnogo-dosvidu-demchenko-zhanny-volodymyrivny-uchytelya-metodysta-ukrayinskoyi-movy-i-literatury-fastivskoyi-zagalnoosvitnoyi-shkoly-i-iii-stupeniv-2-z-problemy-for-2/