Академія

↑ Повернутись до Дистанційні курси

Print this Сторінка

Вчителі-дефектологи

ПЕРЕДМОВАvh_defekt

Навіщо вивчати курс?

Вивчаючи дистанційний курс підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів, Ви отримаєте можливість:

  • поглибити знання природи мовленнєвих вад учнів, патогенезу, симптоматики та механізмів мовленнєвих порушень, а також перспективного планування роботи з дітьми різного віку,
  • дізнатись про сучасні підходи в корекційній педагогіці та психології щодо виявлення та корекції дітей з порушеннями мовлення;
  • познайомитись з досвідом практиків щодо проведення навчально-корекційних занятьз дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку;
  • удосконалити професійні уміння щодо застосування у практичній діяльності сучасних діагностичних та корекційних методів та методик;
  • формуватимете на основі розглянутих прикладів особисті підходи та відношення до здійснення корекційної діяльності.

Мета курсу

  • ознайомити вчителів-дефектологів з сучасними діагностичними методиками виявлення та обстеження дітей, які мають порушення усного та писемного мовлення;
  • з урахуванням характеру мовних порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей визначити найбільш ефективну послідовність у корекційно-відновлюваній роботі з дітьми різного віку;
  • ознайомити з особливостями використання ефективних форм і засобів активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання та профілактики порушення письма;
  • розглянути умови та напрямки ефективної співпраці вчителя-дефектолога з педагогічними працівниками та батьками дітей з порушеннями мовлення;
  • визначити критерії підбору дидактичного матеріалу для розвитку зв’язного мовлення дітей різних вікових груп;
  • запропонувати засоби оцінки ефективності впливу корекційної-відновлюваних методик;
  • підвищити рівень мотивації учителів-логопедів до наступної самоосвіти, формувати позитивні мотиви навчання, самостійності, активності, творчої ініціативи, вміння творчо розв’язувати актуальні завдання.

Користувачами даного дистанційного курсу можуть бути:

вчителі-дефектологи Київської області та інших регіонів України, які бажають підвищити фахову кваліфікацію і мають І або вищу кваліфікаційну категорію.

Що будуть знати і вміти слухачі?

Слухачі знатимуть:

  • сучасні діагностичні методикивиявлення та обстеження дітей, які мають порушення усного та писемного мовлення;
  • як ефективніше спланувати корекційно-відновлювану роботу з дітьми різного віку;
  • особливості використання ефективних форм і засобів активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання та профілактики порушення письма;
  • умови та напрямки ефективної співпраці вчителя-дефектолога з педагогічними працівниками та батьками дітей з порушеннями мовлення;
  • критерії підбору дидактичного матеріалу для розвитку зв’язного мовлення дітей різних вікових груп;
  • засоби оцінки ефективності впливу корекційно-відновлюваних методик.

Слухачі вмітимуть:

  • виявляти, обстежувати вихованців дошкільних закладів та учнів шкіл, які мають вади усного та писемного мовлення з використанням сучасних діагностичних методів;
  • з урахуванням характеру мовних порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей планувати і здійснювати навчально-корекційну роботу,
  • організовувати співрацю із педагогічними працівниками та батьками дітей;
  • надавати консультації педагогічним працівникам: вчителям, вихователям, психологам а також батькам дітей з порушенями мовлення;
  • підбирати і виготовляти дидактичний матеріал щодо розвитку зв’язного мовлення;
  • досліджувати і оцінювати ефективність впливу корекційно-відновлюваних методів та методик на мовленнєвий розвиток дітей, які мають особливі освітні потреби.
  • надавати консультації педагогічним працівникам: вчителям, вихователям, психологам а також батькам дітей з порушенями мовлення;
  • підбирати і виготовляти дидактичний матеріал щодо розвитку зв’язного мовлення;
  • досліджувати і оцінювати ефективність впливу корекційно-відновлюваних методів та методик на мовленнєвий розвиток дітей, які мають особливі освітні потреби.

Терміни навчання

Дистанційний курс підвищення фахової кваліфікації вчителів-дефектологів розрахований на 6 місяців, структурно складається з інформаційного, змістового та контрольно-узагальнюючого блоків.

Структура курсу

Курс включає три цілісні взаємопов’язані блоки:

  • соціально-гуманітарний (підготовка з філософії освіти, соціології, нормативно-правового забезпечення освіти, українознавства, безпеки життєдіяльності);
  • професійний (ознайомлення з сучасними освітніми технологіями, положеннями дидактики, педагогічної та вікової психології)
  •  фаховий “Теорія і практика діагностичної та корекційної діяльності вчителя-дефектолога”, (ознайомлення із сучасними  досягненнями корекційної педагогіки та психології, особливостями роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, теорії та практики роботидефектолога).

Що необхідно для участі в курсі?

Для проходження навчання необхідно мати:

  • навички роботи з операційною системою Windows, з Microsoft Word;
  • навички роботи в мережі Інтернет, з електронною поштою;
  • можливість працювати в мережі Інтернет протягом 4-6 годин на тиждень;
  • власну поштову скриньку.

——————————————————————————–
Також до вашого відома:

Посилання на публікацію: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/karta-sajtu-2/navchalno-metodychna-robota/dystantsijna-forma-navchannya/dystantsijni-kursy/vchyteli-defektology/