Академія

Бер 26 2018

Print this Запис

Філологічний олімп: повсякденна робота

26 березня 2018 року на базі Комунального  вищого навчального закладу Київської обласної  ради «Академія неперервної освіти» відбулася  зустріч учасників всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Флологічний Олімп», учителів української мови і літератури та зарубіжної літератури Київської області. Усього учасників заходу – 37 осіб.

Робоча зустріч колективу мала на меті обговорити теоретичні засади  та практичне втілення  компетентнісно зорієнтованого уроку літератури. Автори майбутніх посібників презентували та обговорювали  рукопис книг для вчителя із зарубіжної літератури з мультимедійними додатками  «Методичні матеріали до уроків зарубіжної літератури у 10 класі»  та для вчителя з української літератури з мультимедійними додатками  «Методичні матеріали до уроків української  літератури у 10 класі». Плідною і цікавою виявилася робота під керівництвом Фартух Л.А., Привалової О.М. Ще раз переконалися, що «Олімп» зібрав у команду справжніх майстрів справи, небайдужих і творчих.

Учасники Проекту прослухали інтерактивну лекцію Химери Н.В., автора і відповідального виконавця Проекту, з проблеми «Участь вчителя-філолога у проектно-експериментальній роботі під час  реформування освіти України».   Як наслідок: обговорили план роботи творчих груп Київської області на  2018 рік, де кожний знайшов для себе цікаву роботу та можливість зростати, працюючи в команді.

Координатори Гриценко О.Г., Привалова О.М. ознайомили учасників Проекту із Заліковою книжкою  учасника, яка допоможе вчителям підводити підсумок своєї роботи у Проекті, готуватися до атестації, спостерігати за власним самовдосконаленням і самореалізацією.

За успішну реалізацію всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» в Київській області на ІІ етапі експерименту окремим учасникам Київської області було вручено Грамоти Міністерства освіти і науки України.

    

Традиційно зустріч пройшла в позитивно-творчій  атмосфері однодумців, які вмотивовані постійно вчитися та вести за собою інших.

Насамкінець, було висловлено багато побажань і оцінок, але колективно вирішили залишити таке:

От знову ми зібрались в тіснім колі
Обличчя дружні, і тепла доволі,
А ще – великі плани, час творити,
Завдання праведне – по-новому учити.
Успішний учитель – це успішні діти.
Уміють вчитися, а головне – це жити.
І брати від навчання і знання,
І креативними йти в життя-буття.


А наш «Олімп» – вершина творчих знань,
Твори, пиши, по-новому навчай.
Життя на місці не стоїть:
Нові проблеми, пошуки, бажання.
І йти вперед, шукаючи шляхів,
І повертаємося знову до навчання.
Лише навчання? Звісно ж бо, що нині
Нову людину виховати треба,
Щоб сміло й упевнено могла іти вперед,
Даруючи всьому світу перла
Любові, щедрості, душевного тепла,
Щоб доля в кожного щасливою була.

І компетентність, креативність,
Аналіз, самостійність і активність.
І розуміння здобутих учнями знань,
Нових завдань багато, лиш встигай
Творити, мислити, проектувати,
Та про одне не варто забувати,
Що кожен учень – це окремий світ,
Який пізнати мусимо, бо слід
Заглибитися в душу і сприйняти
Дітей багато, дитину кожну мусимо ми знати.
Хоч наш «Олімп» існує більше року,
Та нині ми без нього ані кроку.
Багато треба всім нам працювати,
Щоб Нову школу збудувати.
І хай у всіх зростають творчі крила,
Які Костенко Ліна нам вручила.

Тож нових злетів й творчого дерзання,
Успішних учнів і «Олімпу» процвітання.

Світлана Володимирівна Рогозіна, учасниця Проекту

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/filologichnyj-olimp-povsyakdenna-robota/