Академія

Лис 30 2016

Print this Запис

Дошкільні навчальні заклади долучаються до виховання почуття патріотизму у дітей засобами музейної педагогіки

29 листопада 2016 року розпочав роботу обласний опорний заклад освіти з проблеми: “Виховання патріотичних почуттів дітей старшого дошкільного віку  засобами музейної педагогіки” на базі Клавдієївського ДНЗ (ясла-садок) «Ромашка» № 27 Бородянського району.

Дошкільні навчальні заклади долучаються до виховання почуття патріотизму в дошкільників засобами музейної педагогіки,  сприяють формуванню  в дітей національної свідомості, любові до України.

Із початком роботи ОШППД слухачів привітали: Кукілевська Валентина Миколаївна, завідувач районного методичного кабінету відділу  освіти Бородянської районної державної адміністрації та Гарась Галина Мойсеївна, методист районного методичного кабінету з питань дошкільної освіти Бородянської районної державної адміністрації.

Дубровіна Ірина Володимирівна, старший викладач кафедри філологічних, суспільно-гуманітрних та мистецьких дисциплін КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, ознайомила слухачів із метою, завданням та змістом роботи обласної школи передового педагогічного досвіду на 2016-2017 н.р., провела анкетування.

Носачова Тетяна Петрівна, завідувач сектору розвитку навичок спілкування і взаємодії відділу дошкільного розвитку  Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти” Міністерства освіти і науки України виступила з доповіддю “Сучасні вимоги щодо національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку”, ознайомила з сучасною навчально-методичною літературою щодо окресленої проблематики.

Скорич Валентина Миколаївна, завідувач Клавдіївського дошкільного навчального закладу  (ясла-садок) комбінованого типу № 27 “Ромашка”  презентувала досвід роботи  із проблеми “Формування патріотичних почуттів дошкільників під час гурткової роботи на основі музейної педагогіки”.

Зі слухачами ООЗО було  проведені  майстер-класи із лозоплетіння народним умільцем Шершньовим В.Г., вихователем Бадьорою Є. І.

Ознайомила педагогів із технікою  паперової лози учитель – логопед  Литвин О. А.

dsc_1988  dsc_2005

Слухачі виготовили чудові вироби декоративно-прикладного мистецтва – заготовку для декоративної композиції з лози та опрацювали сучасний варіант – паперове лозоплетіння.

Степанець Лариса Ярославівна, методист Клавдієвського дошкільного навчального закладу  (ясла-садок комбінованого типу) № 27 “Ромашка” разом з дітьми – екскурсоводами  провела  екскурсію  музеєм народного побуту, розповіла про різні техніки виконання робіт у гуртковій роботі дошкільного навчального закладу та їх використання в роботі з дітьми..

g

Учасники ШППД отримали позитивні емоції від перегляду експозиції виставки «У серці кожної дитини живе любов до України».

Під час круглого столу  було підбито підсумки роботи. Цікавою була дискусія з питань виховання патріотичних почуттів дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки. Усі присутні зазначили систему роботи колективу Клавдіївського дошкільного навчального закладу  (ясла-садок) комбінованого типу № 27 “Ромашка” щодо впровадження музейної педагогіки, створення розвивального середовища з метою національно-патріотичного виховання.

Вихователі  залишили відгуки про роботу ООЗО.

 

****

Зустріч відбулася в теплому колі  однодумців,   спрямованих на формування національних почуттів у дошкільників, активізацію інтересу до історичного минулого України. Під час  проведення майстер-класів  і з лозоплетіння відчувалася значущість  і захопленість фахівців закладу музейною педагогікою, народним мистецтвом, бажанням розказати й передати народні вміння. Така форма роботи допоможе в реалізації завдань національно-патріотичного виховання, оволодінню практичними техніками лозоплетіння та паперової лози. Лакомська Ольга Миколаївна, вихователь ДНЗ “Барвінок» м. Таращі

 ***

Хочеться подякувати шановним організаторам семінару за злагоджену роботу. Адже відбулась презентація концепції роботи ООЗО, було розкрито концептуальні засади її діяльності , озвучено сучасні вимоги щодо формування патріотичних почуттів дошкільників засобами музейної педагогіки. Робота виявилася  дуже змістовною та  цікавою в аспекті наукового та практичного наповнення. Сьогодні ми власноруч спробували створити власні роботи. Чекаємо нових зустрічей! Баранцева Юлія Григорівна,  вихователь ЦРД «Пролісок» Макарівської селищної ради

***

  Хочу подякувати за змістовну науково-методичну інформацію щодо використання методів і  прийомів музейної педагогіки в роботі вихователів дошкільних навчальних закладів. Ця тема для мене є новою, але дуже актуальною. Дякую за гарну організацію заходу, змістове наповнення Скорич Валентині Миколаївні та Дубровіній Ірині Володимирівні. Мартиненко Марина Миколаївна,  вихователь ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 1 “Сонячний”, м. Бучі.

 

 

 

 

 

 

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/doshkilni-navchalni-zaklady-doluchayutsya-do-vyhovannya-pochuttya-patriotyzmu-u-ditej-zasobamy-muzejnoyi-pedagogiky/