Академія

Сер 31 2017

Print this Запис

30 серпня 2017 року проведено семінар-практикум «Організація та зміст інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»

30 серпня 2017 року відділом спеціальної педагогіки Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» на запити адміністративних та педагогічних працівників м. Василькова проведено семінар-практикум «Організація та зміст інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах».

Учасниками семінару-практикуму були 50 осіб, а саме: директори загальноосвітніх навчальних закладів, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної роботи, асистенти учителів, учителі м. Василькова.

Метою проведення семінару-практикуму було визначити ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх закладах даного регіону, представити та популяризувати позитивний досвід впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області.

У ході роботи семінару-практикуму обговорювалися такі питання:

  • нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні;
  • основні завдання учасників навчально-виховного процесу щодо реалізації інклюзивної форми навчання;
  • організація та зміст корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються за інклюзивною формою;
  • особливості оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу;
  • реалізація підходів диференційованого викладання в класі з інклюзивним навчанням;
  • налагодження співпраці учителя та асистента учителя у класі з інклюзивним навчанням.

Захід завершився обговоренням запитань щодо практичних аспектів впровадження інклюзивного навчання та реалізації індивідуальної форми навчання для учнів, які мають особливі освітні потреби.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/30-serpnya-2017-roku-provedeno-seminar-praktykum-organizatsiya-ta-zmist-inklyuzyvnogo-navchannya-v-zagalnoosvitnih-navchalnyh-zakladah/