Академія

Кві 01 2016

Print this Запис

30 березня 2016 року у Переяслав-Хмельницькій загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів відбувся круглий стіл «Домашня освіта: світовий досвід»

30 березня 2016 року на базі Комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загально­освітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» відбувся круглий стіл з теми: «Домашня освіта: світовий досвід» для вчителів даного навчального закладу, які є учасниками дослідно-експериментальної роботи за темою «Створення сучасного навчально-виховного середовища для учнів в умовах альтернативної домашньої (сімейної) освіти».

У роботі семінару взяли участь:

  • Козій В.В., директор КЗ КОР «Переяслав-Хмельницька загально­освітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів»;
  • Вихрестенко Ж.В., завідувач науково-навчальної лабораторії сімейної освіти, викладач кафедри педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;
  • Гром Н.О., заступник директора з навчальної частини КЗ КОР «Переяслав-Хмельницька загально­освітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів»;
  • вчителі, учасники експерименту даного навчального закладу.

Метою цього заходу було проаналізувати світовий та вітчизняний досвід з реалізації домашньої (сімейної) форми освіти.

З вітальним словом виступив Козій В.В., директор Комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загально­освітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів».

У ході круглого столу  розглядалися питання:

  • Реалізація ІІ етапу дослідно-експериметалього проекту Всеукраїнського рівня «Створення сучасного навчально-виховного середовища для учнів в умовах альтернативної домашньої (сімейної) освіти» (Козій В.В.);
  • Перспективи розвитку домашньої (сімейної) освіти (Вихрестенко Ж.В.);
  • Домашня освіта: світовий досвід (учителі закладу: Солодуха Я.Т., Кабаняча Л.М., Зіброва Л.І., Філіпченко Ю.В., Лазарєва І.В., Декало Н.В., Тищук О.В., Гриценко Л.І.)

Висловлювання учасників круглого столу:

«Домашня освіта – велика відповідальність батьків, які потребують, у свою чергу, тісної співпраці з освітніми закладами з метою глибшого ознайомлення  з державними стандартами» (учитель української мови Тищук О.В.);

«Домашня освіта повинна здійснюватися батьками чи опікунами, що мають відповідні навички. Світовий досвід дуже цікавий і цінний, але треба пам’ятати і застосовувати досвід своєї країни» (учитель математики Зіброва Л.І.);

«У сучасному соціумі розвинених країн світу домашнє навчання  набуває все більшого поширення, що потребує удосконалення педагогічної майстерності з урахуванням потреб альтернативних форм навчання» ( учитель історії Лазарєва І.В.);

«Потрібно, щоб шкільний інспектор або представник соціальної служби відвідували сім`ї , аби з’ясувати, як живуть, чим займаються діти, які навчаються за домашньою (сімейною) формою освіти» (заступник директора з навчальної частини Гром Н.О.);

«Домашня освіта може бути повноцінною альтернативою загальній. У світі негативних наслідків домашнього навчання не виявлено» (учитель біології Гриценко Л.І.);

«В сімейній освіті позитивним є те, що навчальний процес учнів контролюють самі батьки, вони стають блищими до своїх дітей.» (практичний психолог Карпушенко Т.В.).

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/30-bereznya-2016-roku-u-pereyaslav-hmelnytskij-zagalno-osvitnij-shkoli-internati-i-iii-stupeniv-vidbuvsya-kruglyj-stil-z-temy-domashnya-osvita-svitovyj-dosvid/