Академія

Лют 25 2016

Print this Запис

25 лютого 2016 року завершив роботу Всеукраїнський науково-практичний семінар «Шляхи запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі»

IMG_148825 лютого 2016 року на базі Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», відповідно до плану роботи Міністерство освіти і науки України спільно з департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації завершивв роботу Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему: «Шляхи реалізації запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі».

Учасниками семінару були більше 120 осіб, а саме: представники Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, департаментів освіти і науки обласних державних адміністрацій, науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти, відомі науковці Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, директори навчальних закладів, працівники психолого-медико-педагогічних консультацій, практичні психологи та соціальні педагоги.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAДругий день семінару розпочався з відвідування учасниками загальноосвітніх навчальних закладів м. Білої Церкви: загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів № 15 та № 20. Навчальними закладами було запропоновано майстер-класи.

Завершився семінар проведенням круглого столу «Проблеми та шляхи впровадження інклюзивного навчання в Україні» та підбиттям підсумків.

У ході роботи семінару з метою ефективного впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, забезпечення рівного доступу до якісної освіти та надання належних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, налагодження ефективної взаємодії педагогічних працівників загальноосвітнього та спеціального закладів учасниками семінару було вироблено рекомендації:

  1. Схвалити досвід роботи навчальних закладів Київської області щодо впровадження інклюзивного навчання.

 

  1. Розробити та удосконалити нормативно-правового забезпечення роботи щодо створення умов для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку (ведення класного журналу класу з інклюзивним навчанням, журналу обліку робочого часу асистента вчителя, перелік рекомендованої внутрішньої документації груп з інклюзивним навчанням дошкільних навчальних закладів).

Міністерство освіти і науки України

  1. Запровадити проведення Всеукраїнських майстер-класів з питань організації інклюзивного навчання на базі загальноосвітніх навчальних закладів.

Міністерство освіти і науки України

  1. Укласти угоди між спеціальними загальноосвітніми школами-інтернатами, навчально-реабілітаційними центрами та загальноосвітніми школами щодо надання консультативної роботи педагогічним працівникам та корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються в класах з інклюзивним навчанням.

Департаменти освіти і науки  обласних державних адміністрацій, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, що упроваджують інклюзивне навчання

  1. Здійснювати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед учасників навчально-виховного процесу з питань впровадження інклюзивного та інтегрованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

Департаменти освіти і науки  обласних державних адміністрацій, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, що упроваджують інклюзивне навчання

  1. На курсах підвищення фахової кваліфікації для всіх категорій педагогічних працівників ввести спецкурс «Організація інклюзивного навчання в закладах освіти».

Заклади післядипломної педагогічної освіти

  1. Упроваджувати в роботу закладів освіти з інклюзивним навчанням інноваційні технології для дітей з особливими освітніми потребами.

Заклади післядипломної педагогічної освіти

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Переглянути більше фото

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/25-lyutogo-2016-roku-zavershyv-robotu-vseukrayinskyj-naukovo-praktychnyj-seminar-shlyahy-zaprovadzhennya-inklyuzyvnogo-navchannya-u-zagalnoosvitnomu-prostori/