Академія

Лис 26 2015

Print this Запис

25 листопада 2015 року відбувся навчально-практичний семінар «Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи»

25 листопада 2015 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради відбувся навчально-практичний семінар для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів і науково-методичних центрів, які координують роботу вчителів зарубіжної літератури та керівників методичних об’єднань вчителів зарубіжної літератури   «Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи» (представлення  досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури Пітерської О.В.,  переможця обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014» та перспективи роботи на 2016 рік)

Учасники семінару познайомилися із діяльністю  навчального закладу та  роботою кращого методичного кабінету навчального закладу Київщини – переможця обласного конкурсу.

038
Химера Наталія Володимирівна, завідувач навчальної лабораторії методики викладання зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» відкриває семінар, на якому зібралися методисти та керівники методичних об’єднань вчителів зарубіжної літератури 35 районів Київщини

 

043   070
Добронравіна Наталія Іванівна, директор школи   Самаріна Валентина Миколаївна, заступник директора з навчально-методичної роботи, представляє роботу методичного кабінету школи
     
086   183
Пітерська Олена, В’ячеславівна, учитель зарубіжної літератури, переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014».                 Урок зарубіжної літератури в 6 класі «Подорож Скруджа у часі і просторі за твором Ч. Діккенса».
     
  117
Майстер-клас із  учасниками семінару

 

Насамкінець було розроблено рекомендації навчально-практичного семінару  «Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи» для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів і науково-методичних центрів, які координують роботу вчителів зарубіжної літератури з проблеми:

З метою впровадження у педагогічну практику вчителів-словесників кращого досвіду роботи учителів зарубіжної літератури, що сприяє реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, підвищення професійного розвитку вчителів зарубіжної літератури  загальноосвітніх навчальних закладів області рекомендуємо:

  1. На секційних засіданнях районних, міських методичних об'єднань учителів зарубіжної літератури обговорити тему досвіду роботи учителя зарубіжної літератури, переможця обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014».
  2. Презентувати досвід роботи учителя зарубіжної літератури Пітерської О.В. з проблеми «Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи» слухачам курсів підвищення фахової кваліфікації на базі Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти»
  3. Під час розробки нового  навчально-методичного комплекту із зарубіжної літератури для 8 класу використати синергетичний підхід до осмислення культурологічної природи художнього тексту.
  4. Узагальнювати досвід кращих учителів зарубіжної літератури району, міста Київщини та подати презентувати  його на сайті «Мій кращий урок» та у віртуальному кабінеті зарубіжної літератури Академії неперервної освіти, сторінках фахових періодичних видань.
  5. Подати  до інформаційно-методичного збірника та журналу зарубіжна література  в школах України Методичні рекомендації (на допомогу вчителю) щодо аналізу та інтерпретації художнього тексту на уроках зарубіжної літератури в 5-9 класах:  Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи.

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/25-lystopada-2015-roku-vidbuvsya-navchalno-praktychnyj-seminar-kulturologichna-pryroda-osmyslennya-hudozhnogo-tvoru-uchnyamy-osnovnoyi-shkoly/