Академія

Кві 28 2016

Print this Запис

25-26 квітня 2016 року проведено навчальний тренінг «Зміст та методика викладання курсу «Кроки до порозуміння»

Bраховуй різницюУ рамках освітнього проекту для шкільної молоді «Враховуй різницю» 25-26 квітня 2016 року для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів Київщини відділом методики викладання суспільствознавчих предметів Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», спільно з благодійною організацією «Вчителі за демократію та партнерство», відділом освіти Вищгородської районної державної адміністрації, на базі Вишгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 проведено навчальний тренінг «Зміст та методика викладання курсу «Кроки до порозуміння».

Учасниками тренінгу стали представники шкільної адміністрації, практичні психологи, педагоги організатори та вчителі предметники, які мали змогу відчути себе в ролі учнів та «прожити» кілька уроків курсу (30 осіб). Освітян особливо зацікавили теми: як поводитись у конфліктній ситуації, як зрозуміти іншу людину та говорити «Ні!», як перевірити достовірність інформації, як розпізнати маніпуляцію та захиститись від неї, що таке дебати. Заняття з учителями проводили тренери організації «Вчителі за демократію та партнерство» Олена Пометун, науковий керівник проекту, автор навчальних посібників, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України та Ірина Бондарук, завідувач відділу методики викладання суспільствознавчих предметів КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», координатор проекту в Київській області, кандидат педагогічних наук.

Під час проведення навчального семінару було розглянуто такі питання:

  • Як спілкуватись ефективно
  • Як зрозуміти іншу людину і навчитись говорити «Ні!». Як поводитись в конфліктній ситуації
  • Чому різноманітність – це ресурс. Як стереотипи впливають на наше життя
  • Як об’єднати роз’єднані громади
  • Що таке аргументована позиція. Що таке дискусія та як взяти в ній участь
  • Як знаходити згоду у обговоренні, не відмовляючись від власних переконань
  • Структура та методика уроків курсу. Роль учителя у викладанні курсу

Учасники семінару акцентували увагу на важливості формування навичок критичного мислення учнів, ефективної, демократичної і толерантної комунікації, готовності до цивілізованої дискусії і спільного пошуку рішень.

Кожен педагог мав змогу висловити свою позицію щодо обговорюваного, навести приклади з досвіду роботи. Відповідаючи на запитання анкети: «Якби Ви визначили для себе три головні результати тренінгу?», більшість учасників акцентували увагу на актуальності курсу, важливості інформації, доцільності проведення навчального тренінгу, висловили бажання та готовність викладати курс у ЗНЗ.

Учасники відзначили високий рівень організації та проведення занять, висловили пропозиції щодо продовження навчання для освітян області.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/25-26-kvitnya-2016-roku-provedeno-navchalnyj-trening-zmist-ta-metodyka-vykladannya-kursu-kroky-do-porozuminnya/