Академія

Сер 23 2016

Print this Запис

22 серпня 2016 року відбулася подіумна дискусія «Великої Педагогічної Ради» педагогічних працівників м. Києва та Київської області з теми «Розвиток інклюзивної освіти: спільні зусилля – запорука успіху»

22 серпня 2016 року в місті Києві на базі Київського університету імені Бориса Грінченка працівники відділу спеціальної педагогіки Комунального вищого навчального закладу  Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» брали участь у подіумній дискусії «Великої Педагогічної Ради» педагогічних працівників м. Києва та Київської області з теми «Розвиток інклюзивної освіти: спільні зусилля – запорука успіху».

У заході взяли участь більше 50 осіб із навчальних закладів та установ м. Києва та Київської області: завідувачі та консультанти районних та міських ПМПК, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, методичні працівники відділів освіти.

Модератор заходу, Софій Наталія Зіновіївна, завідувач науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, голова Всеукраїнського фонду “Крок за кроком”, у вступному слові описала основні особливості формату заходу, представила експертів та зазначила, що основними дискусійними питаннями є такі: правова освіта, доступність, ставлення до інклюзивної освіти, мотивація педагогів і батьків, пріоритети професійного розвитку, роль адміністрації навчальних закладів у впровадженні інклюзивної освіти.

Експертами подіумної дискусії були:

Байда Лариса Юріївна, начальник відділу нормативно-правового та юридичного забезпечення діяльності Національної Асамблеї інвалідів України;

Луценко Інна Василівна, науковий співробітник лабораторії інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України;

Найда Юлія Михайлівна, координатор проектів Всеукраїнського фонду “Крок за кроком”.

Під час заходу було розглянуто питання: результати виконання статті 24. Конвенції про права осіб з інвалідністю; канадський досвід упровадження трирівневої моделі втручання та особливості роботи інклюзивних ресурсних центрів; досвід використання посібника “Індекс інклюзії”. Також було представлено проекти “Лялька як персона”, “Кола друзів” – додаткові ресурси для вирішення проблем під час упровадження інклюзивного навчання.

Науково-методичним центром інклюзивної освіти університету було презентовано веб-сторінку центру, періодичне щомісячне видання “Вісник інклюзивної освіти” та методичний збірник «Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків».

Подіумна дискусія завершилася відповідями на запитання учасників та підбиттям підсумків.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/22-serpnya-2016-roku-vidbulasya-podiumna-dyskusiya-velykoyi-pedagogichnoyi-rady-pedagogichnyh-pratsivnykiv-m-kyyeva-ta-kyyivskoyi-oblasti-z-temy-rozvytok-inklyuzyvnoyi-osvity-spilni-zusyllya-zaporuka/