Академія

Лют 24 2017

Print this Запис

22 лютого 2017 року проведено друге заняття ООЗО НВК «Берізка» м. Бучі з проблеми «Упровадження інклюзивного навчання в дошкільні навчальні заклади та загальноосвітні школи І ступеня»

22 лютого 2017 року на базі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка» Бучанської міської ради проведено семінар-практикум «Створення інклюзивного безпечного середовища у навчальних закладах» для педагогічних працівників, які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти з проблеми «Упровадження інклюзивного навчання в дошкільні навчальні заклади та загальноосвітні школи І ступеня». Учасниками семінару були більше 26 осіб.

Роботу засідання відкрила Драчевська Людмила Миколаївна, директор НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка», керівник ООЗО. Вона ознайомила слухачів з метою, завданнями семінару-практикуму.

У роботі семінару взяли участь:

Драчевська Людмила Миколаївна, директор НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Кирик Наталія Вікторівна, музичний керівник, вихователь-методист НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Глущенко Наталія Петрівна, вихователь-методист НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Драгусевич Олександра Володимирівна, вихователь-методист НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Васильєва Наталія Борисівна, вихователь НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Макаренко Надія Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка»;

Татаринцев Олександр Володимирович, завідувач відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

У ході роботи семінару обговорювалися такі питання:

  • створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах шляхом використання методики «Лялька як персона»;
  • універсальні пристосування класної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами;
  • організація відповідних умов для інклюзивного середовища в класі та групі.

У практичній частині семінару було запропоновано перегляд зустрічей з Лялькою-персоною в дошкільних групах та початковому класі. Учасники спостерігали як вихователь та вчитель взаємодіє з дітьми використовуючи Ляльку-персону, як діти знаходять шляхи вирішення проблемних ситуацій, в які потрапила лялька, які форми взаємодії є найбільш ефективними. Відбулося обговорення зустрічей: проведено аналіз ситуацій, педагоги-тренери розповіли організаційні та практичні аспекти використання даної методики, продемонстрували додаткові матеріали, які використовуються – паспорт Ляльки-персони та портфоліо. Розповідали які перешкоди можуть бути типовими під час впровадження методики “Лялька як персона” та які досягнення мають діти.

Семінар завершився проведенням підсумків.

 

Татаринцев О.В., завідувач відділу спеціальної педагогіки
КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/22-lyutogo-2017-roku-provedeno-druge-zanyattya-oozo-nvk-berizka-m-buchi-z-problemy-uprovadzhennya-inklyuzyvnogo-navchannya-v-doshkilni-navchalni-zaklady-ta-zagalnoosvitni-shkoly-i-stupenya/