Академія

Тра 19 2017

Print this Запис

18 травня 2017 року відбувся науково-практичний семінар для методистів, які координують роботу вчителів географії, економіки, київщинознавства

18 травня 2017 року відділом методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» разом з відділом освіти Вишгородської райдержадміністрації проведено обласний науково-практичний семінар для методистів районних (міських) методичних кабінетів, центрів, які координують  роботу вчителів географії, економіки, київщинознавства з теми: «Сучасні технології навчання географії, економіки та київщинознавства, як основа реалізації завдань Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в умовах упровадження концепції Нової української школи»

Семінар проходив на базі Лютізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вишгородського району.

                                                       У роботі семінару взяли участь:

Довгань Андрій Іванович, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти, кандидат географічних наук, доцент;

Совенко Валерій Володимирович, завідувач відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Гудима Володимир Миколайович, методист відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Фороща Тетяна Володимирівна, начальник відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації;

Філоненко Галина Василівна, завідувач РММ відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації;

Савчук Іван Григорович, старший науковий співробітник сектору територіальної організації суспільства Інституту географії НАН України, кандидат географічних наук;

Гайденко Олексій Федорович, директор Лютізької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Загальна кількість присутніх – 40 учасників.

Під час проведення семінару були розглянуті такі питання:

  1. Роль методичної служби Вишгородського районного методичного кабінету в реалізації вимог концепції Нової української школи;
  2. Методичні підходи щодо реалізації вимог концепції Нової української школи у процесі вивчення географії, економіки, київщинознавства в ЗНЗ району;
  3. Сучасні технології навчання географії, економіки та київщинознавства в умовах упровадження концепції Нової української школи;
  4.  Кабінет географії – творча лабораторія реалізації методичних підходів до вивчення природничих дисциплін;
  5. Формування економічних компетентностей учнів у процесі вивчення курсу «Фінансова грамотність».
  6. Реалізація компетентнісного підходу у процесі навчання географії, економіки, київщинознавства;
  1. Формування географічної компетентності учнів засобами інформаційно-цифрових технологій
  2. Участь України у міжнародних виробничих ланцюгах.

Для учасників семінару були проведені майстер-класи вчителів географії Вишгородського району:

1.«Є проблема? Застосуйте метод «Шість капелюхів Едварда де Боно!».
Рихлик Тамара Іванівна, методист РМК відділу освіти Вишгородської районної державної адміністрації, вчитель географії.

2. «Географія та природознавство в науково-педагогічному проекті «Інтелект України– це результативно, актуально, цікаво!».
Полякова Наталія Володимирівна, вчитель географії Вишгородської районної гімназії «Інтелект»;

3. «Від минулого – до сьогодення» (позакласна та позаурочна робота учителя  географії).
Кирієнко Олена Мирославівна, заступник директора з виховної роботи, вчитель географії Лютізької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

 

У ході семінару були вироблені такі рекомендації:

1.Вивчати і упроваджувати досвід кращих загальноосвітніх навчальних закладів області по упровадженню сучасних технології навчання географії, економіки та київщинознавства  в контексті концепції Нової української школи

Відділ методики викладання географії, економіки,  краєзнавства
КВНЗ КОР «Академія неперервної  освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Постійно

  1. Розглянути на засіданнях методичних об’єднань вчителів географії, економіки, київщинознавства питання сучасних технологій навчання, як основу формування ключових і предметних компентностей учнів.

Районні (міські) методичні кабінети.
Серпень 2017 року

  1. Надавати консультації вчителям географії, економіки, київщинознавства щодо упровадження концептуальних засад Нової української школи

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства
КВНЗ КОР  «Академія неперервної освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Постійно

4.Реалізовувати краєзнавчий принцип та міжпредметні зв’язки у процесі навчання географії, економіки, природознавства, київщинознавства

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства КВНЗ КОР
«Академія неперервної освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Постійно

  1. Сприяти участі науковців відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України в обласних заходах природничо-краєзнавчого спрямування.

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства
КВНЗ КОР  «Академія неперервної освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Постійно

  1. Залучати учнів загальноосвітніх навчальних закладів області до участі в інтерактивних конкурсах, всеукраїнських олімпіадах, турнірах, інтернет-олімпіадах з географії, економіки.

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства
КВНЗ КОР  «Академія неперервної освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Постійно

  1. Продовжити краєзнавчі дослідження в рамках ХV обласного огляду робіт учнівської молоді «Топоніміка й історія освіти рідного краю».

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства
КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», районні (міські) методичні кабінети.

Щорічно

  1. Розробити для вчителів області електронний навчально-методичний посібник «Електронний збірник навчальних завдань з географії».

Відділ методики викладання географії, економіки, краєзнавства
КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
До 1 липня 2017 року

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/18-travnya-2017-roku-vidbuvsya-naukovo-praktychnyj-seminar-dlya-vchyteliv-geografiyi-ekonomiky-kyyivshhynoznavstva/