Академія

Гру 21 2016

Print this Запис

15 грудня 2016 року відділ спеціальної педагогіки приймав участь у науково-практичному семінарі «Система корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку, розладами спектру аутизму в умовах спеціальної та інклюзивної школи»

15 грудня 2016 року на базі Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19 за участі Факультету корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, Інституту модернізації змісту освіти МОН України, за сприяння Міністерства освіти і науки України відбувся науково-практичний семінар «Система корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку, розладами спектру аутизму в умовах спеціальної та інклюзивної школи».

Учасниками семінару-практикуму було більше 30 осіб, а саме: практичні психологи, вчителі-логопеди, методисти управління освіти, консультанти ПМПК.

Метою проведення науково-практичного семінару було ознайомити учасників із сучасними підходами до корекції інтелектуального розвитку дітей, які мають порушення розумового розвитку та розлади спектру аутизму, ефективними корекційно-розвитковими технологіями в умовах спеціального закладу та  інклюзивного навчання, представити та популяризувати перспективний педагогічний досвід корекційних педагогів Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19.

У семінарі взяли участь:

  • Синьов Віктор Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, декан Факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова;
  • Шульженко Діна Іванівна, доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки ФКПП НПУ імені М.П. Драгоманова;
  • Лабайчук Галина Федорівна, представник відділу освіти дітей з особливими освітніми потребами департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України;
  • Ярмола Наталія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, завідувач сектора корекційної педагогіки відділу освіти дітей з особливими потребами ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”;
  • Петрик Юрій Федорович, начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради;
  • Мельник Інна Дмитрівна, завідувач Білоцерківської міської психолого-медико-педагогічної консультації.

У ході роботи семінару обговорювалися такі питання:

  • корекція інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
  • науково-теоретичні засади корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку та аутистичних порушень в умовах сучасності;
  • освітня політика МОН щодо дітей з особливими потребами;
  • чинники комплексного підходу до навчання та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами;
  • організаційно-методичні засади забезпечення змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами;
  • взаємодія фахівців ПМПК та батьків дітей з особливими освітніми потребами;
  • система корекційно-розвивальної роботи з порушеннями розумового розвитку в умовах спеціальної школи.

У практичній частині семінару було проведено майстер-класи «Інтегроване корекційно-розвиткове заняття з соціально-побутового орієнтування та трудового навчання «Овочі для нас – вірні друзі повсякчас» (Бусленко О.В., Фареник В.В.), «Емоційно-комунікативне заняття «Зростай у затишку родинного тепла» (Рибак О.В.).

Захід завершився обговоренням запитань щодо практичних аспектів навчання, виховання та корекції розвитку учнів, які мають порушення розумового розвитку та розлади спектру аутизму.

 

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/15-grudnya-2016-roku-viddil-spetsialnoyi-pedagogiky-pryjmav-uchast-u-naukovo-praktychnomu-seminari-systema-korektsijno-rozvyvalnoyi-roboty-z-ditmy-z-porushennyamy-rozumovogo-rozvytku-rozladamy-spektru/