Академія

Тра 12 2016

Print this Запис

11-12 травня 2016 року відбувся семінар-тренінг «Упровадження інтерактивно-пізнавальної гри «Маршрут Безпеки» у загальноосвітніх навчальних закладах»

11-12 травня 2016 року на базі Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» відбувся семінар-тренінг «Упровадження інтерактивно-пізнавальної гри «Маршрут Безпеки» у загальноосвітніх навчальних закладах»  для педагогічних працівників, які проводитимуть гру.

Учасниками семінару-тренінгу стали  13 педагогів з навчальних закладів області.

У ході роботи було розглянуто ключові моменти «Маршруту Безпеки». Програма поєднує в собі пересувну інформаційну інтерактивну виставку та навчальну гру. Її метою є первинна профілактика ВІЛ-інфекції, iнфекцiй, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) та підвищення порогу толерантності до людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом.

Ключові завдання інтерактивно-пізнавальної гри:

  1. Розширення, структурування та закріплення знань з тем «ВІЛ/СНІД».
  2. Розвиток власних поведінкових стратегій щодо ВІЛ/СНІДу у різних цільових групах.
  3. Сприяння розвитку навичок прийняття самостійних рішень.
  4. Подолання упереджень/табу/комплексів, розвиток толерантності і солідарності з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІДом.

«Маршрут Безпеки» – це сучасний комунікативний інструмент з питань репродуктивного здоров’я, який безпосередньо націлений на профілактику ВІЛ/СНІДу та ІПСШ. Інтерактивно-пізнавальна гра складається з п’яти станцій, на кожній з яких висвітлюється актуальна тема з життя молоді. Теми, які розглядаються, допомагають пов’язати власні життєві ситуації та досвід учасників з особистим ризиком інфікування ВІЛ та ІПСШ.

Використовуючи інтерактивно-комунікативний метод, «Маршрут Безпеки» не тільки відповідає пізнавальним потребам учасників, а й апелює до їхніх емоцій. Це збільшує імовірність його впливу на зміну поведінки   учасників на більш безпечну.

Переваги «Маршруту Безпеки» перед іншими сучасними профілактично-освітніми програмами для молоді:

  1. Максимально відповідає реальним потребам та інтересам учасників.
  2. Ініціює рівноправний діалог.
  3. Спонукає учасників до активної взаємодії.
  4. Окрім пізнання та інтелектуального розвитку, звертається до емоцій.
  5. Залучає особистий досвід учасників, аналізує реальні ситуації з повсякденного життя.
  6. Допомагає учасникам виробити власні профілактичні стратегії для уникнення інфікування ВІЛ та ІПСШ.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/11-12-travnya-2016-roku-vidbuvsya-seminar-trening-uprovadzhennya-interaktyvno-piznavalnoyi-gry-marshrut-bezpeky-u-zagalnoosvitnih-navchalnyh-zakladah/