Академія

Кві 12 2016

Print this Запис

05-08 квітня 2016 року у м. Переяслав-Хмельницькому відбулася навчальна сесія за темою: «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті»

05-08 квітня 2016 року у м. Переяслав-Хмельницькому на базі Комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загально­освітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів» була проведена навчальна сесія для учасників дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою:  «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті».

20160406_170328Проводили навчальну сесію науковий керівник експерименту Ветров Сергій Володимирович, кандидат технічних наук, президент Тьюторської асоціації України (ТАУ), міжнародний експерт з тьюторства та Скорик Олена Євгенівна – методист науково-методичного центру Голосіївського району.

У навчальній сесії взяли участь педагоги загальноосвітніх навчальних закладів України. А саме:

  • Криворізького гуманітарно-технічного ліцею  № 129   Криворізької   міської   ради;  
  • Криворізької   педагогічної гімназії Криворізької міської ради;
  • Навчально-виховний комплекс № 12 «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпропетровської міської ради;
  • Харківської гімназії № 12 Харківської міської ради Харківської області;
  • Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області;
  • Харківської приватної гімназії «Очаг»;
  • Лозівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Лозівської міської ради Харківської області;
  • Боярської загальноосвітньої школи № 1;
  • Боярської загальноосвітньої школи № 3;
  • Вишнівської загальноосвітньої школи № 3 Київської області;
  • Комунального закладу Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа-інтернат  І-ІІІ ступенів»;
  • Навчально-виховного комплексу «Ковалівська гімназія»;
  • Гребінківської гімназії;
  • Ковалівської загальноосвітньої школи № 1;
  • Пшеничненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

З вітальним словом до учасників навчальної сесії звернулася Павлова Людмила Михайлівна, методист відділу дослідження підготовки вчителів інституту модернізації змісту освіти МОН України.

У ході роботи піднімались питання:

  • організаційно-педагогічні умови, що забезпечують постійний розвиток учня шляхом здійснення педагогічної практики тьюторської підтримки навчально-виховного процесу;
  • інструментарій практичного впровадження тьюторської практики у навчально-виховний процес закладу освіти та систему домашньої освіти;
  • якісні зміни в навчально-виховному процесі закладу освіти в результаті впровадження тюторських технологій.

Під час практично-презентаційного блоку досвідом роботи з впровадження тьюторської технології поділилися Самойлова Ніна Віталіївна, заступник директора з науково-методичної роботи Криворізького гуманітарно-технічного ліцею  № 129; Лінчук Інна Леонідівна, вчитель фізики та математики Криворізької   педагогічної гімназії; Фокіна Юлія Юріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Гребінківської гімназії; Токар Олена Петрівна, заступник директора з науково-методичної роботи Гребінківської гімназії.

Педагоги обговорили перспективи власної подальшої діяльності у ході дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою :  «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті».

Навчання проходило  у творчій та дружній атмосфері.

 

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/05-08-kvitnya-2016-roku-u-m-pereyaslav-hmelnytskomu-vidbulasya-navchalna-sesiya-za-temoyu-tyutorska-tehnologiya-yak-zasib-realizatsiyi-pryntsypu-indyvidualizatsiyi-v-osviti/