Академія

Лис 07 2016

Print this Запис

01-03 листопада 2016 року проведено семінар-практикум для педагогічних працівників Ставищенського району, які працюють з дітьми за інклюзивною та індивідуальною формами

01-03 листопада 2016 року відділом спеціальної педагогіки Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» проведено семінар-практикум «Організація та зміст роботи вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку» для педагогічних працівників Ставищенського району, які працюють з дітьми за інклюзивною та індивідуальною формами.

img_4905

Учасниками семінару-практикуму були 31 особа, а саме: вчителі, асистенти учителів, практичні психологи навчальних закладів Ставищенського району.

Метою проведення семінару-практикуму було визначити ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах Ставищенського району, представити та популяризувати досвід впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області.

У роботі семінару взяли участь:

Татаринцев Олександр Володимирович, завідувач відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Маковкіна Наталія Олександрівна, завідувач лабораторією педагогіки інтернатних закладів КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»;

Дерій Олена Василівна, методист відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

У ході роботи семінару-практикуму обговорювалися такі питання:

  • інклюзивна освіта: сутність, особливості, впровадження;
  • нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні;
  • індекс інклюзії та планування діяльності навчального закладу щодо впровадження інклюзивного навчання;
  • асистент вчителя: посадові обов’язки, напрямки діяльності;
  • спільне викладання в інклюзивному класі;
  • система корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають сенсорні розлади;
  • співробітництво різнопланових фахівців в організації інклюзивного навчання;
  • організація навчання дітей які мають епілептичні напади;
  • методика складання індивідуальних навчальних планів;
  • організація навчання за індивідуальною формою та у спеціальних класах як підготовчий етап впровадження інклюзивного навчання;
  • психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах організації інклюзивного та індивідуального навчання;
  • психологія маніпуляції; феномен, механізми та захист.

Перейти на: https://www.xn--80aamewp7k6b.com.ua/01-03-lystopada-2016-roku-provedeno-seminar-praktykum-dlya-pedagogichnyh-pratsivnykiv-stavyshhenskogo-rajonu-yaki-pratsyuyut-z-ditmy-za-inklyuzyvnoyu-ta-indyvidualnoyu-formamy/